Түгээмэл асуултууд

FAQ-Гишүүдийн түгээмэл асуудаг асуултууд

Q: "Hotel Express International" гэж юу вэ? Бид таньд юу санал болгодог вэ?

A: Hotel Express International (HEI) нь 1987 онд АНУ-д анх үүсгэн байгуулагдсан дэлхийн тэргүүлэх Олон улсын зочид буудлын хөнгөлөлтийн хөтөлбөр юм. Бид дэлхийн 150 улсад 2-5 одны зэрэглэл бүхий 85,000 гаруй зочид буудлуудтай хамтран ажиллаж байна. Эдгээрээс гадна алдартай зочид буудлын сүлжээ болох Sheraton, Golden Tulip, Renaissance, Hilton, Hyatt, Holiday Inn, Marriott зэрэг зочид буудлууд багтдаг.

HEI-н гишүүн зочид буудлууд манай гишүүдэд энгийн үнээсээ 50 хүртэлх хувийн итгэмээргүй хөнгөлөлтийг санал болгодог. Мөн таны аялалтай холбоотой нэмэлт үйлчилгээнд хөнгөлөлт үзүүлдэг.

Q: Би ямар зочид буудлуудад хөнгөлөлтөө эдлэх боломжтой вэ?

А: Та манай гишүүнчлэлд нэгдсэн дэлхийн 150 гаруй улсын 85 000 гаруй зочид буудалд 50% хүртэлх хөнгөлөлт эдлэх боломжтой. Та эдгээр буудлыг харахыг хүсвэл “Зочид буудал” хэсгээс харна уу.

Q: Гишүүнчлэл нь хэр хугацаанд хүчинтэй байдаг вэ?

A:  Гишүүнчлэлийн карт худалдаж авсанаас хойш 12 сар. Энэ нь хуанлийн сарыг дагадаггүй.

Q: Би хаанаас ч Hotel Express-н гишүүнчлэлийн картыг худалдаж авч болох уу?

A: Үгүй ээ, та өөрийн оршин сууж байгаа улсаасаа худалдаж авах хэрэгтэй. Өөр хаа нэг гэзраас худалдаж авах оролдлого нь таны орон нутгийн HE оффисруу чиглэгдэх болно.

Q: Нэг карт нь хүчинтэй хугацандаа хэдэн удаа захиалга хийх боломжтой вэ? Би хамт ажилладаг хүмүүстээ бас захиалах боломжтой юу?

A: Нэг карт нь нэг өрөөнд л боломжтой. Энэ нь та нэг өрөө өөртөө болон өөр нэг өрөөг хамт ажилдаг хүндээ захиалах боломжгүй ба 2 дахь хүн өөрөө карттай байх хэрэгтэй гэсэн үг юм. Та жилийн хугацаанд хэдэн ч удаа захиалга хийх боломжой бөгөөд энэ нь та 2-3 удаа байрлаад л картны зардлаа нөхөх учраас энэ нь таны нийт хамтран ажиллагсдад HE-г танилцуулах нь үнэ цэнэтэй санал байх болно .

Q: Би захиалгаа хэрхэн хийж болох вэ?

A: Захиалгын хүсэлтүүдийг та өөрийн байрлахыг хүссэн зочид буудлаар шууд болон та өөрийн гишүүнчлэл худалдан авсан байгууллагаар аль алинаар нь хийх боломжтой. Тэд таныг захиалгаа хийхэд туслах бөгөөд таньд баталгаажуулалт илгээх болно. Гадагшаагаа хийх захиалгууд нь төлбөргүй байдаг.

Q: Би ямар ч Hotel Express-н оффисруу залгаж захиалга хийж болох уу?

A: Үгүй, та өөрийн орон нутгийн карт худалдан авсан Hotel Express Office-р л зхаиалах болно. Учир нь та тэнд гишүүнчлэлийн төлбөр төлсөн учраас тэд таны үйлчилгээг хариуцах  болно.

Q: Би бүх захиалгандаа баталгаат 50% хүртэлх хөнгөлөлт авах уу?

A: Үгүй, баталгаат биш. Хөнгөлөлт нь үргэлж хүлээгдэж буй боломжит өрөөнөөс өгөгддөг ба хэрвээ зочид буудал таны асуусан өдөр захиалга дүүрсэн бол тэд хөнгөлөлт өгөх боломжгүй юм. Өрөөний зохицуулалтаа зочид буудал өөрөө шийддэг.

Q: Хэрвээ хөнгөлөлт баталгаатай биш байхад яагаад бид гишүүн болох хэрэгтэй вэ?

A: Hotel Express-н захиалгын үйлчилгээний статистикаас харахад нийт захиалгуудын 80-85%-д нь HE-н үнийг хүлээн зөвшөөрсөн байна. 50% хүртэлх хөнгөлөлт авах 10 оролдлого бүрийн 8 нь амжилттай болж маш их хэмжээний мөнгө хэмнэгдсэн байна!

Q: Зөвхөн карт эзэмшигч л картыг ашиглаж чадах уу?

A: Тийм, энэ бол хувийн карт ба картыг эзэмшигч л өрөөнд байрлах болно. Өөр хэн ч картыг ашиглах эрхгүй.

Q: Би Hotel Express-н үнээр гэрийнхэнтэйгээ хамт буудаллах боломжтой юу?

A: Ихэнх зочид буудлууд таныг болон танай гэр бүлийг хэдий 2 өрөө хэрэгтэй байсан ч хөнгөлөлттэй үнээр буулгаж уян хатан байдаг.

Q: Хэрвээ би картыг байгууллагаараа авсан бол дараа нь өөрөө хувийн аялалдаа ашиглаж болох уу?

A: Мэдээж тийм! Та хэр их картыг ашиглах болон ямар зорилгоор аялж байгаа эсэхэд ямар ч хязгаарлалт байхгүй. Цорын ганц хязгаарлалт бол карт эзэмшигч өөрийн биеэр байх шаардлагатай ба картан дээр бичигдсэн нэр бүхий ID-аа үзүүлэх хэрэгтэй юм.

Q: 50%-н хөнгөлөлтийг амралтын өдрийн үнэнд ашиглаж болох уу?

A: Үгүй, Hotel Express-н хөнгөлөлтүүд нь зочид буудлын санал болгож байгаа ямар нэгэн саналтай холбогдох боломжгүй юм. Хэрвээ та амралтын өдрүүдээр зочид буудалд байрлаж байгаа бол та дараа нь тэднээс HE-н үнийг эсвэл амралтын өдрийн тусгай саналыг асуух хэрэгтэй юм.

Q: Хэрвээ манай компани аяллаар явж буй ажилчиддаа хэд хэдэн карт авахыг хүсвэл ямар нэгэн хөнгөлөлт үзүүлэх үү?

A:  Мэдээж хэрэг бид таньтай тохиролцсоны үндсэн дээр үргэлж уян хатан байдлыг хангаж ажиллах болно.

Q: Гишүүнчлэлийн картууд нь автоматаар шинэчлэгддэг үү, эсвэл би үүнийг хаана хийлгэх ёстой вэ?

A: Үгүй тэд автоматаар шинэчлэгддэггүй. Хэрвээ та картаа өөрийн улсын оффиссоор дамжуулан худалдаж авсан бол та одоогийн картынхаа хугацааг дуусахаас өмнөхөн та тэднээс картаа шинэчлэх эсэх талаар захиа эсвэл дуудлага хүлээн авах болно. Хэрвээ аваагүй бол, та картаа онлайнаар шинэчлэх боломж хэзээд нээлттэй байдаг. www.hot-ex.com сайтын зүүн талын цэсэнд байх ‘renew card’-г сонгоно уу.

Q: Яагаад ямар ч зочид буудал 50% хүртэлх хөнгөлөлтийг санал болгодог вэ?

A: Маш цөөн тооны зочид буудлууд л 100% хүнтэй байдаг. Зарим өөрөөнүүдээ хоосон үлдээж үүнийгээ тэд HE-н гишүүдэд тал үнээр нь зардаг. Энэ нь мэдээж 100% алдсанаас 50% үнээр нь зарах нь илүү дээр юм. Ийм төрлийн хоосон үлдээж алддаг өрөөнүүд хаа сайгүй байдаг. Зочид буудлууд үүн дээр ашиг олохоос илүү гишүүд 50% хэмнэж байдаг. Ухаалаг тийм үү? Энэ нь бидний яагаад гишүүд, зочид буудлуудаа өсгөхийг хүсдэгийн шалтгаан юм.

11111